Project: Servicedesk medewerker gezocht (middel) grote organisatie

Status:
Gesloten
Periode:
Vanaf 1 juli (half jaar)
Locatie:
Rotterdam
Beschrijving: 

Dit project is helaas gesloten.

Heb jij ervaring in het uitvoeren van autorisaties (meerdere systemen) en sta jij open voor een nieuwe uitdaging van 32-36 uur per week? In de regio Rotterdam ben ik op zoek naar meerdere servicedesk medewerkers. In de functie ben je verantwoordelijk voor het doorvoeren (en afvoeren) van rechten, het signaleren van incidenten, het monitoren van het autorisatieproces en het meedenken over oplossingen. Hierbij volg je de richtlijnen uit het autorisatiebeleid van de opdrachtgever. Ten slotte controleer je de voortgang binnen de afgesproken servicelevels. Dit houdt in dat je veel samenwerkt met andere interne afdelingen en externe partijen.

 

Eisen: 
  • Afgeronde MBO opleiding
  • Minimaal 2 jaar werkervaring in de afgelopen 5 jaar als servicedesk medewerker of autorisatiemedewerker
  • Werkervaring in grotere organisaties (vanaf 100 medewerkers)
  • Werkervaring met Expertdesk of Planon of Topdesk of Remedy
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal
Gewenste ervaring: 
  • Afgeronde ITIL certificering is een pré
Persoonlijke eigenschappen: 
  • Dienstverlenende instelling
  • Accuraat
  • Integer

 

 

Geïnteresseerd?

Neem contact met ons op via het contactformulier.